Subject: Ed: Sanitaarsertifikaadi uuendamise taotlus Kundas 06.12.2024
From: "Mare Rooden" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 14:00:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Laeva sildumise aeg 06.12.24 13:00 ning eeldatav väljumine 07.12.24 
ennelõuna. Veeanalüüse vaja ei ole!

Tervitades  |  Best regards,

Villu Harjo

Agenteerimise osakond  I  Agency Department

CF&S Estonia AS

Mobile: +372 5038734

From: Kunda CF&S Estonia AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 5, 2024 11:25 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Kunda CF&S Estonia AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sanitaarsertifikaadi uuendamise taotlus Kundas 06.12.2024
Importance: High

TAOTLUS

Palume uuendada laeva „ICE CRYSTAL“ (lipp Fääri saared, IMO 9818321) 
Sanitaartunnistuse Sertifikaat. Vee analüüside vajalikkuse täpsustan.

Laeva sildumise aeg 06.11.24 13:00 ning eeldatav väljumine 07.11.24 
ennelõuna.

Tasu garanteerime vastavalt hinnakirjale. CF&S Estonia AS reg. nr. 10139213.

Palun kinnitust.

Lugupidamisega  I  Sincerely

Villu Harjo

Agenteerimisosakond  I  Agency Department

CF&S Estonia AS

Ahtri 12, 10151 Tallinn, Estonia

+372 503 8734

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  I   <http://www.cfs.ee/> www.cfs.ee

Estonia  Latvia  Lithuania  Finland  Poland  Netherlands  Germany 
Kazakhstan  Uzbekistan

Ekspedeerimistegevuses rakendatakse vastavaid viimaseid Eesti Logistika ja 
Ekspedeerimise Assotsiatsiooni Üldtingimusi. Etevõtte kõikidele tegevustele 
on väljastatud kvaliteedijuhtimissüsteemi ISO 9001:2015 sertiﬁkaat.

In forwarding activities the latest edition of General Conditions of the 
Estonian Logistics and Freight Forwarding Association will apply. The 
Quality Management System Standard ISO 9001:2015 is applicable to all our 
activities.